torsdag 23 oktober 2008

Torsdagar

Torsdagar är sista dagen med eller utan barnen. Nu är det en torsdag utan barnen, imorgon hämtar jag dem. Längtar.

Jag skulle kunna somna nu men vill se Heroes. Såg på K´s blogg att de flyttat Criminal Minds från 22 till 21. Bra tycker hon, dåligt tycker jag, det skulle jag ju se efter Heroes. Fast just idag kan det iofs vara bra, då kan jag gå och lägga mig istället.
(Pratade med L igår om att köpa inspelningsbar DVD och här har jag ju ytterligae ett argument till varför jag ska unna mig en sån! )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja låt oss prata mer om denna inspelningsbara dvd. Säg till om du vill ha shoppingsällskap. ;-)
/L

Anonym sa...

Varför inte en inspelningsbar hårddisk? Är inte det smartare? Det har vi iaf och det är bra.

Jag tittade iaf på Criminal minds, kl 2100 eftersom de hade varit så snälla och ändrat tid. Förresten det går väl i repris om jag inte minns helt fel?

Inspelningsbar hårddisk. Det är bra.