lördag 27 juni 2009

Fina fisken

Blev bortbjuden på middag igår, hade egentligen andra planer men bestämde mig för att ändra dem och gå på middagen istället. Tyvärr fick jag veta efter jag tackat ja att det skulle serveras fisk... inte min grej som de flesta vet... Men alla säger ju att lax är sååå hiiimla gott så lovade att smaka och sen äta ris och sås ;)
Så det gjorde jag, smakade alltså. Kan inte säga att jag tyckte det var gott men jag överlevde, åt kanske 5 små minituggor.
Men det var inte middagen som var fina fisken för mig, det var resten av kvällen. Helt spontan, oväntad och superkul! De andra drack både bubbel, rödvin och kaffedrinkar men jag höll mig nykter och körde hem de andra tjejerna sen.

Är bortbjuden på middag ikväll med men icke-fisk är beställd, tror vi ska grilla! :D

2 kommentarer:

karro sa...

jag skulle gärna ge bort min fiskallergi till dig så att jag kunde äta fisk för jag tycker det är gott.

med tanke på att du åt några tuggor så kanske du börjar bli vuxen trots allt?

BUMBIASE sa...

Helt underbart med bjudning även om maten inte alltid passar smaken så tror jag ändå resten av kvällen övervägde