söndag 6 februari 2011

Depp, nu pepp!

För bara 1-2 veckor sen tyckte jag allt var skit, inget roligt hände, det lilla som hände gick fel osv.
Egentligen hade jag inget att deppa ihop över bara massa småsaker som helt plötsligt blev JÄTTEstora och INGET roligt fanns att se fram emot närmsta seklet (kombinerat med konstant huvudvärk, stress osv). Ville åka långt bort men det fanns varken pengar eller tid, bokade men fick boka av... (svårt resa med skolbarn), ville åka på tjejresa men var tvungen att tacka nej osv.
Som tur är har jag världens finaste kille som orkade med många tårar och fick mig att må bättre och fick mig att fokusera på det som var bra. Dessutom bokade han en resa till Wien åt oss :)

4 kommentarer:

Jenny sa...

Åh va härligt och vilken go kille du har!

karro sa...

så känner jag jämt...

Roligt att du har en bra kille som tar hand om dig

Jenny sa...

Nu är du saknad hörru! Vad händer där hemma hos dig? :) *nyfiken så klart* Kram Jenny

Jenny sa...

Så stillsamt det är här på bloggen... saknar dina sporadiska inlägg! :) Kram Jenny