torsdag 13 november 2008

Oanständigt förslag

Idag på lunchen stannade en bil till på gatan och vevade ner rutan bredvid mig, hörde att mannen i bilen ropade nåt. Trodde han ville fråga om vägen så jag gick fram för att höra vad han sa.
Jag hade fel.. han ville inte ha vägbeskrivning...
Först sa han att han kände igen mig, att han sett mig på jobbet och tyckte jag var jävligt sexig och snygg som fan (hans ord). Bla bla bla han svamlar om att han och hans brorsa brukar köpa bilar hos oss och han kollat in mig :S
Han var varken sexig eller snygg... fick iaf ur mig ett Ööhh, tack...
Han svarar med:
- Du kan väl ta mitt nummer så kan vi höras och se vad som händer, sex är ju alltid skönt!
Där kände jag att det var dax att bryta... Börjar gå därifrån och hör honom ropa efter mig
- Men kan du inte ta mitt nummer? Jag tycker du är jättesexig!

Inte det minsta smickrad, bara äcklad... Usch!

2 kommentarer:

TinaThomas sa...

mmm man får inte verka desperat liksom... Rak öch ärlig men....Blärk!

Karolin sa...

Fy fan. Jag får ju äckelkänslor bara av att läsa vad du skriver, så stackars dig.

Trevliga kunder ni har...

Fy fan vad fräckt.