söndag 18 januari 2009

Är det öppet så är det!

Då måste man blogga :)

Inte mkt att rapportera dock... Har varit i Jakan en sväng - Åt årets första semla och köpte en röd väska.

Snart kommer Tina och trollens kusin Vincent så jag har hunnit städa lite idag också även om det finns massa kvar att göra så har jag röjt lite på ytan iaf :)
Just ja... tvättar lite också ;)

Imorgon ska jag träffa en personlig tränare på gymmet, är lite nervös måste jag erkänna även om jag redan erkänt för honom att jag varken har kondition eller styrka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

välkommen åter i bloggvärlden. jag har tydligen missat nyöppningen, eftersom jag slutade titta efter inlägg för ett tag sedan då det aldrig kom ngt nytt. Men roligt att du är åter fit for fight

Jenny sa...

Yes, I´m back!
Var dålig på att läsa din också under tiden jag inte skrev själv och sen glömde jag lösenordet men nu har jag läst ikapp hos dig med :)
KRAM