söndag 5 april 2009

Hallå solen?!

Varför blir allt mkt tråkigare när det är mulet?

Trots segheten i mitt förra inlägg tog jag mig faktiskt i kragen igår och tog en kaffe på balkongen och sen var jag ute nästan hela em. Tog cykeln till Barkarby och köpte nya skor bl a, men det var ju vårskor och de kräver lite sol. (Lisa, 2 par skor och ett par jeans så slipper du ligga vaken och fundera ;)).

Långskånk har precis kommit hem från Thailand och tyckte jag skulle komma in till stan och kolla hans solbränna men nej tack, jag vill inte veta hur blek jag är. Eller mer sant är kanske att från kl 19 låg jag parkerad i soffan och det finns inte mycket som skulle kunna lockat mig därifrån. Somnade vid 22 och vaknade 12 timmar senare och funderar nu på vad man kan hitta på en mulen söndag...

1 kommentar:

Lisa sa...

Haha, det är bra Jenny, du börjar lära dig. ;-)