lördag 23 maj 2009

Kära dagbok

Idag fick jag en välbehövlig sovmorgon, inte det vanligaste en trollhelg.
Gustav vaknade iofs vid 6 men nöjde sig med att lägga sig i soffan och kolla film, jag somnade om. Klara vaknar vid 8, de äter lite risifrutti och jag somnar om. Vaknar igen vid 9.30, Klara vill ha lim till sitt pyssel. Lägger mig och drar mig till strax efter 10. Inser att Klaras pyssel till viss del består av sönderklippt sandpapper men annars har de skött sig utan bråk och stök hela morgonen.

Efter en sen frukost åkte vi till gymmet och sen Kista galleria för att köpa present till en kollega men det blev lite annat också. Klara lyckades även fastna med ett finger i ett hål i en monter på OnOff vilket ledde till både panik och tårar men det löste sig.

Har precis druckit kaffe och ätit vaniljbullar och nu ska jag steka ett kilo köttfärs fast ingen är hungrig.

1 kommentar:

Jenny sa...

Ja, sånadär mornar är guld:)