lördag 18 september 2010

Nu är det gjort!

Har varit och röstat, känns skönt att få det överstökat på nåt sätt. Har försökt läsa, lyssna och ta ställning men ju mer man försökte dessto värre blev det. Så fort man hittade nåt bra med ett parti så sök det upp minst en punkt som var helt emot det man själv tyckte. Har nog gjort 4 olika test på nätet och det har visat olika reslutat och jag har varit både Kristdemokrat och anhängare av Piratpartiet. Även om jag delar vissa åsikter med t ex Kristdemokraterna så skulle jag aldrig rösta på det partiet, dels för att de även har flera åsikter jag inte delar och dels har det partiet anhängare som på vissa plan är lika inskränkta som Sverigedemokrater.
För att krångla till det lite röstade jag på olika partier i riskdags, kommun och landstingsvalet. Får se imorgon hur det går...

Inga kommentarer: