lördag 7 februari 2009

Cravings

Jag är sugen på smaksatt bubbelvatten. Inte bara sugen, jag har cravings - Ge mig! Vill haaaa! (Usch nu kan man nästan tro jag är en style by kling wannabe med dessa uttryck men kom inte på nåt bättre) Päronsmak kanske, eller hederlig citronsmak funkar det med. Fast kanske helst hallon eller nåt sånt riktigt sött och somrigt...
Vissa saker känns lite enklare om man får skriva av sig lite, det här är inte en av de sakerna, det blev nog värre :(
Ska ut i köket nu och dricka kommunalt kranvatten, kanske lyxar till det med lite is och en gurkskiva... :s

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du kanske borde skaffa dig en sodastream då kan du få mineralvatten när du vill. :-)

Anonym sa...

vi skaffade en wasser maxx för ett tag sedan, så vi kan dricka massor av bubbelvatten. en himla bra grej faktiskt.

(personligen tycker jag päronsmak på bubbel smakar blä men citron är superbra och det finns ngn från vichy noveau med passionfrukt som är god)

Jenny sa...

Grejen är den att det är jättesällan jag är sugen på bubbelvatten så har ju inte direkt haft nåt behov av nåt...

Anonym sa...

du börjar väl bli vuxen trots allt ; )

Jenny sa...

Hmpf, jag? Vuxen? ;)