söndag 8 februari 2009

Resfeber

Nej det har jag väl egentligen inte, resfeber alltså. Men börjar bli lite stressad över att jag inte packat mer än träningskläderna, tror inte de är passande att ha på sig när man är kursledare.
Lite nervös är jag inför själva kursen också ska jag väl erkänna... Känner mig inte 100% säker på det jag ska försöka lära ut och det är inte så bra, men men... Tror de kan mindre än mig så jag får låtsas att jag vet precis vad jag pratar om, det brukar funka ;)
Har iaf lyckats checka in på nätet (mitt gamla EuroBonus-kort verkar fungera fortfarande), beställt taxi och ställt klockan på ringning så förhoppningsvis kommer jag iväg som jag ska iaf, med eller utan packning :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

det går säkert bra ska du se.

Anonym sa...

Vad kul att du tittade in hos mig och lämade ett fotspår så att jag hittade hit! :-)

Anonym sa...

Kan inte skriva på FB av någon anledning så jag skriver här i stället. Gick det bra i Norge? Måste kännas skönt att ha det gjort. Kram och ta ta

Jenny sa...

Det gick bra men nu är jag rätt mör i både huvudet och kroppen. Skönt att ha det gjort och skönt att vara hemma igen även om jag kände igår att jag faktiskt saknade hotellivet lite :)
Kram och ta ta

Anonym sa...

Det kan jag tänka mig. På Top model så är de just nu i Amsterdam. Så roligt att man känner igen en hel del, men oj så man saknar det livet...