lördag 28 november 2009

Läskigt

Inatt har jag messat i sömnen!
När jag vaknade låg mobilen i sängen, hade inget minne av att jag pratat i telefon under natten men kollade samtalslistorna för säkerhets skull. Sista samtalet var från 23.50, då var jag vaken, det minns jag. Sen kollade jag sms:en. De två sista kände jag inte igen. 02:19 har jag fått sms av Polisen, det står "Vad gör du? Ute?" I nästa sms:et från 02:22 står det "NU? Skojar du?" Fattade ingenting. 02.22 sov jag.
Kollade skickade sms. 02:21 har jag skickat "Jobbar lite".

6 kommentarer:

Maria Ha sa...

Herregud människa! Det där var läskigt! Själv har jag vaknat med sängen full av kexsmulor en gång. Blev vansinnig på min dåvarnade sambo och tyckte att han borde veta bättre än att äta sånt som smular så i sängen. Han skakade bara på huvudet och suckade "det är DU som ätit kex, i sömnen"!

Jenny sa...

Ja, inte nog med att jag inte minns, jag sljuger i sömnen också!

Haha! Hade du gått i sömnen och hämtat kexen också?!

Jenny sa...

Ha ha! Men Polisen? Är det nån snubbe som är polis eller vaddå? Jag har pratat ett längre telefonsamtal i sömnen när jag var i tonåren men numera tror jag att jag sover faktiskt!
Nån jag känner går upp och grejar i köket om nätterna. Ibland skär hon upp kött och lägger fint på diskbänken och senast hade hon gröpt ur en stor påse tomater och ställt upp dem i fina rader. Stora bjudningar på gång där nattetid...!

Karolin sa...

Lite otäckt faktiskt. Du är ju tydligen kapabel till det mesta. Fast det var väldigt roligt.

Jenny sa...

Jo, polisen är en snubbe som är polis. Har inte träffat honom på 3 år men han hör av sig ibland och nu tror han att jag skaffat skumt nattarbete ;)

Jenny sa...

Haha..det där var ganska kul ju:)
En gång hade jag dejt med en kille, när jag kom hem efteråt, lite vinlullig och trött skulle jag messa och tacka för kvällen, att ja hoppades vi skulle höras igen osv.. Vaknade nästa dag och hade ingen aning om ifall jag fått iväg messet.. Kollade och det hade jag.. Till en nagelteknolog i Hunnebostrand jag besökt en gång och inte als kände.. hihi..