onsdag 16 december 2009

Hänt i veckan - Fylla och lite sånt

Fylla år alltså. Inte sån där alkofylla ;) Eller jo det kommer det nog också handla om i detta sumeringsinlägg.

Kan ju börja med förra veckan iofs, var ju ett tag sen jag skrev nåt.
Glöggfest i lördags. Trevlig liten sammankomst här hemma med mat, glögg och lite andra drycker. Slutade med singstar :)
Söndag i soffan men tog mig iväg till Kista med Sandra framåt kvällen och köpte presenter till pappa och Gustav.

I måndags var jag bjuden på middag och sen en "aktivitet" i o m min stundande 23 års dag ;). Denna aktivitet visade sig vara Lars Winnerbäcks konsert på Hovet!
Superkul och mysig kväll :)
Tisdag var ju självaste fylledagen men jag vek den för Sandra. Hon ska sluta :( så vi var ute och käkade och drack ett par öl på Kvarnen med henne ett ganska stort gäng från jobbet.
Idag onsdag - Skulle handla julklappar och det gjorde jag en liten stund. Sen råkade jag köpa ny telefon och så kunde jag inte koncentrerar mig på shopping längre.. förlåt Gustav och Klara...
En Satio blev det och vi håller just på och bekantar oss. Återkommer när vi är vänner, är en bit kvar dit känns det som.

3 kommentarer:

Karolin sa...

Hoppas du ändå är nöjd med din vecka och för barnens skull så hoppas jag att mamma slutar köpa leksaker till sig själv och köper lite åt dem istället ; )

B undrar om hans kort kommit fram förresten?

Jenny sa...

Ja det är enda posten jag öppnat på hela veckan :)
Tack så mycket!

Karolin sa...

Han har planerat det länge