tisdag 8 december 2009

Och mer blir det...

läkarbesök alltså.. suck!
Eller läkare.. optiker blir det härnäst.. och sen tillbaka till ögonläkare igen om några månader.
Klarisen är översynt och ganska så rejält också tydligen.

Hon blev jätteledsen och vill inte :( Orolig för att bli retad (redan på dagis, usch)
Klart det känns lite läskigt men jag tror nog det ska gå bra bara vi hittar några fina hon trivs med hoppas jag.
Gustav var världens bästa storebror och sa att det var coolt med glasögon och ingen kommer alls reta henne för Harry Potter har ju glasögon. Och Sammy och Walter

Ringde hennes pappa och han sa bara " hon kommer ju va skitsöt i briller " och jag håller med. Världens sötaste lilla glasögonorm kommer vi få!

2 kommentarer:

Karolin sa...

bara eliten har glasögon, hälsa det.

Jenny sa...

Ska göra det!
Har även lovat att jag ska använda mina glasögon oftare.