onsdag 21 maj 2008

Galamiddag

I helgen åker vi till Köpenhamn (eller Copehagen som L kallar det ;)) med jobbet. På lördag är det tydligen galamiddag och jag vet inte vad jag ska ha på mig! Just nu lutar det åt att jag packar ner två klänningar... Mörkblå favorit som kanske är lite för kort för en galamiddag och svart lite längre klänning som är fin men känns lite tråkigare.

Måste packa ner fotriktiga skor också, det stog så på inbjudan, vi ska nämligen provköra lite bilar också. 99% av mina skor har höga klackar...

Tror det här kallas I-landsproblem

3 kommentarer:

Karolin sa...

Ha det så kul och kör försiktigt.

Anonym sa...

Copehagen säger man i alla de coola kretsarna, det är i alla fall vad jag har hört. ;-)
Jag röstar för den blåa klänningen, du är så fin i den.
/L

Jenny sa...

Ok, ska bli cool och säga Copehagen jag med ;)

Det bidde den svarta, köpte sånna där "håll in och håll upp" strumpbyxor (eller stumpbyxor som vi med korta ben säger ;)) och insåg att det där tjocka som håller in och upp längst upp på strumpbyxorna riskerar att synas ganska så lätt i den blåa klänningen.