torsdag 1 maj 2008

Skor

Skor är kul, har många skor :) Använder långt ifrån alla men det är roligt att köpa, roligt att ha :) För nån vecka sen köpte jag t o m gummistövlar (de kommer nog få sälla sig till de oanvändas skara). Idag köpte hela familjen skor, trollen gillar också skor men K fick sårskap* på hälen.

Samtidigt som jag köpte gummistövlarna köpte jag även ett par svarta pumps, de måste bli använda tänkte jag och hade dem på mig i tvättstugan och lekparken idag!
Köper (nästan) aldrig dyra skor så det känns rätt ok att samla på sig en del i garderoben. Här är stövlar, lekparkspumpsen och dagens nykomling.



* Skavsår

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dagens nykomling vann min tävling, utse favoritskon! /L

Jenny sa...

De kan bli sommarens favoriter känns det som, de är t o m sköna!