fredag 20 mars 2009

Att göra lista

Har bestämt att jag har utegångsförbud i helgen, (punkter på listan undantagna).

Både jag och hemmet förfaller så det finns lite att göra. Kommer troligen inte göra allt, det är trots allt helg och jag gillar att sova men hoppas kunna stryka endel på listan.

  • Rensa ut kläder ur alla garderober + lämna till insamling eller slänga
  • Vika, stryka och lägga in ren tvätt
  • Vårstäda balkongen, olja utemöblerna
  • Allmän städning
  • Tvätta bilen in och utvändigt
  • Gå långpromenad, helst två.
  • Vaxa, plocka... kanske färga håret (inte det jag tagit bort!)
  • Fixa sängen (hjälp behövs :))
  • Borra upp en spegel (köpa krok/skruv?)
  • Måla tavelramar
  • Betala räkningar
  • Tvätta

Vet inte om jag fick med allt. Egentligen skulle jag behöva jobba men det skiter jag nog i, fast om jag gör det så passar jag på att gå på gymmet också

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du har fullt upp.

Anonym sa...

Vi kan väl försöka bestämma en dag så kan jag komma hem till dig och hjälpa till med sängen. Det var ju ett bra tag sen du köpte benen.. ;-) Har ju även det där underlägget till datorn som du skulle få här hemma, det måste du ju också få.

Jenny sa...

K - japp det kan man lugnt säga
L - jag vet, pinsamt länge sen!