söndag 22 mars 2009

Vad har jag gjort?

Kollade listan på saker som skulle göras i helgen för att kolla hut mtk jag kunde stryka...
Jag har betalat räkningarna.
Men till mitt försvar har jag påbörjat många fler punkter men de är inte helt klara ännu. Har t ex rensat garderoberna och lämnat en påse kläder till insamling men har en påse kvar som jag inte vet vad jag ska göra med, kanske skicka till syrran och hennes Ellen men så länge påsen står kvar i hallen så kan jag inte säga att jag är helt klar på den punkten.
Har även gjort massa annat som inte stog på listan, städat städskåpet t ex. (Hann även med lite shopping igår - ops! ;))

Verkar inte bli nån frukost på sängen idag så jag får väl gå ut i köket och hitta nåt ätbart nu innan jag sätter igång igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad shoppade du? Du kan ju inte utelämna en sån viktig detalj. :-)

Jenny sa...

Haha, förlåt vilken miss :)
2 par solglasögon, vårmössor till trollen, ett par tights och en tröja blev det. Skulle egentligen ha åkt och tvättat bilen men det var sån kö...

Anonym sa...

Du gjorde helt rätt prioritering där. Vem orkar stå i kö om det inte är i typ en skoaffär. ;-)