onsdag 12 augusti 2009

Hemma

Lite halvskumt väder idag, just nu skiner solen men nyss såg det mörkt ut. Både skönt och tråkigt att vara hemma. Lite dålig fantasi just nu, vet inte vad vi ska göra...
Trollen vill åka till simhallen, jag vill köpa ny dator då denna återigen helt lyckats "tappa" den trådlösa anslutningensfunktionen - helt borta! De inbyggda högtalarna dog i höstas så har kört med externa men det är väldigt mycket sladdar känner jag när även jag fick dra fram nätverkskablen - gillar inte sladdar!
Gillar inte Q-park heller, jäkla griniga fyrkantiga paragrafryttare är vad de är.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Jag vill också ha ny dator. HUr snygg är inte denna? http://vaio.sony.se/view/ShowProduct.action?product=VGN-CS31S%2FV&site=voe_sv_SE_cons&pageType=Overview&category=VN+CS+Series
Finns även i rött. ;-)

Jenny sa...

Men åå, nu ser ju inte den tråkiga standarddatorn jag kollat på ett dugg rolig ut... Hade jag några tusenlappar till som låg och skräpade så...