fredag 28 augusti 2009

Tillfälligt mörk blogg

Speglar faktiskt på inget sätt mina känslor just nu men kände bara för att göra om lite på bloggen... gissar att den kommer bli rosa snart igen :)

Idag är det täcket i soffan hela kvällen, smågodis och friidrott. Me like :-)
Imorgon blir det åka båt och kräftskiva - väntar mig sol och massa skoj!
Söndag - Fira Klara med mamma och pappa. Snälla mamma sa att de hämtar trollen och tar med dem till McD eller nåt medans jag nyktrar till och försöker ta mig hem från skärgården.

Första arbetsveckan var inte rolig nånstans... men nu är den över. Och ska jag vara ärlig så avslutades den men ett par snälla mail och roliga samtal från mina FH så det känns lite bra.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Matchar fotot, det är lite mörkt och hårt det med!

Anonym sa...

jag tycker bloggen ser snygg ut, men får lite The Ring-känsla av bilden....