torsdag 14 januari 2010

Ångrade mig

Tänkte skriva nåt om Play (never heard of) som tydligen ska göra come back i Made in Sweden men det blir istället om grupper på facebook som byter namn. Störde mig igår på nån grupp som hette "vi som inte tycker man ska slå sina barn" och har sett flera liknande senaste veckorna. Löjligt, som om alla som inte går med i gruppen tycker man ska slå sina barn eller? Nu har vissa av dessa skumma/onödiga grupper börjat byta namn. Känner lite "ha ha". Elakt? Lite.
(Nu har nån sjuk jävel bytt till namn med pedofilanspelningar vilket inte är ok men iaf.. ha ha!)

p.s. Gruppen "We hate pedophiles, genocide and getting a pine tree shoved up our ass" kunde jag bara inte låta bli att gå med i ;)

2 kommentarer:

Lisa sa...

Ja, man blir lite trött på alla dessa grupper. Förutom S&S då. :-) Aktar mig faktiskt för att gå med i många grupper just pga att de närsomhelst kan byta namn.

Jenny sa...

Jag har varit lite restriktiv med vilka grupper jag gått med i, är nog bara med i fem stycken tror jag. Det känns som om det var ett bra val!