lördag 30 januari 2010

Vad händer?

Jo, igår blev det en lite aw, spontant och very nice. God mat, god öl och trevligt folk (umgås ju bara med trevligt folk såklart ;)) Blev inte sent vilket var skönt, man vakanade hyffsat pigg och utan huvudvärk. Man vaknade även till 18 minusgrader men de kompenserades av sol och det var alldeles vindstilla. Så idag har jag varit och kollat två second hand butiker. Den första gillade jag inte men hittade en sprillans ny grillpanna i gjutgärn för 30 kr, nästan gratis, tack tack! Det andra stället däremot gillade jag men köpte inget. Kommer nog åka dit fler ggr och spana. Sen blev det lite shopping i Bro, kräktes först på massa fula kläder (tog bild, ska ladda upp snart) som tydligen är väldigt poppis om man bor i Bro men hittade sen tre par jeans!
Nu har jag nyss lagat middag och några matlådor. Kommer stanna hemma ikväll, måla tånaglarna och dricka te, känns lagom.

1 kommentar:

TinaThomas sa...

Slogs av alla hiskeliga kläder i affärerna nu. Nu när man snart ska köpa lite nytt... hoppas de bättrar sig i butikerna lagom till jag vill shoppa...