lördag 26 september 2009

Hemmablind

Börjar vänja mig vid att det ser ut såhär i vardagsrummet
Vet inte vad jag vill ha för typ av bokhylla så risk för att det här blir en långvarig lösning :( Inte bra!
Men har iaf rensat ur Klaras garderob och lagt ut den på blocket, har ringt en kille som förhoppningsvis kommer och hämtar den imorgon em. Sen ska det möbleras om lite i trollen rum. Nästa steg är sängen som ska väck. men måste planera lite så jag inte sover direkt på madrassen med en flyttkartong som sängbord ett år framöver.

3 kommentarer:

Lisa sa...

Säg till om du behöver hjälp med bärning, montering eller något annat. Du vet var jag finns.

Jenny sa...

Tack världens bästa Lisa! :)

karro sa...

ja, det är konstigt att man så snabbt kan vänja sig med tillfälliga lösningar och saker som bara hamnat där och att man inte reagerar eller orkar bry sig om det heller. jag måste börja röja rejält här och det är skitjobbigt, jag vet inte vart jag ska börja. en av anledningarna till att vi ville flytta är ju brist på förvaring....